fredag 18. mars 2011

Godsaker

Hallaaaabaaalllllllaaaaa! Ej leve!
He tilbragt den siste veka paa safari beach lodge rett utafor takoradi. Dagane he bestaatt av frokost, soling, bading, soving! Perfekt ferie! Nydelig strand og store bolge! ingen internett eller mobildekning!

For tida befinne ej mej i Kumasi. En alt for stor by men skal vel klare aa finne fram. I dag he vi vandra rundt som noken noobs paa markedet. sagt nei til alle som vil gifte sej med oss, provd aa prute paa smykke og blitt venna med monge kjekke folk! Dei e veldig hyggelige i Kumasi. Det skal dei ha! I morga skal vi paa kultursenteret. Faa oppleve litt ashanti kultur. Haape vi fe prove trommespeling!

Mandag reise vi til Accra og skal tilbringe dei siste dagane der. For paa fredag morgen gaar flyet heim til Norge! Og fredag kveld e ej i Oslo! Ej forventa av mine samboera eller andre snille folk: nybakte rundstykke med leverpostei, agurk og eit stort glas melk! Takk!

Og mens ej kosa mej siste tida i Ghana, kan alle heime faa kose sej med mej i den ghanesiske kjolen min!
Versegoooooood!!!!

Gler mej til vi sjaaast igjen gode venna!
Klem

5 kommentarer:

  1. ej lika d ej ser og lese!! gle mej til en vårtur til oslo å sjå dej igjen :)

    SvarSlett
  2. snerten sak det der! Lett at den skal på neste gang vi tar en tur på byen;)

    SvarSlett
  3. Kledelig, kledelig:) Synes du var fin jeg:) Julia<3

    SvarSlett
  4. Jeg syns du er lekker! Gleder meg til å se deg igjen <3 PS: ikke bli brunere! Du setter meg i et dårlig lys...

    SvarSlett
  5. smekkert! :D
    ej skal prøve å ver en god samboar!

    SvarSlett