mandag 26. oktober 2009

Lecture Recess

Veka 28 september til 4 oktober var det lecture recess, eller spring break, eller haust ferie, eller ka du måtte kalle det! Det betyr ingen skule og masse tid til morro. Vi va en gjeng på 6 nordmenn(ej,cecilia,marina,henrik,kjetil,didrik) so hadde bestemt oss for å reise til Brisbane området. So dagen ette flyshowet, en tidleg søndag morgen reiste vi sørover. Med kun handbagasje( ja, ej he blitt sjukt god på å pakke lite) landa vi i Brisbane i halv 9 tida. Ette å ha komt oss på flytoget til byen og fått oss en god frokost gjekk vi oppover gata, for ej skulle treffe Eline. Egentlig skulle ej treffe Oda fyrst, meeeen ho hadde forsove sej!

Plutslig ut av ingenting stod Eline rett framom mej på gata! Ein fantastisk fin følelse.(Eline he ej bodd med i to år i Bergen for dei som ikkje kjenne igjen navnet)
Ette å ha snakka me ho og Gaute(kjærsten) ei stond, kom også Oda gåande ned gata! Veldig koslig!
Den fyrste dagen tilbrakte ej at med Oda, då var det reiseplanlegging og makrell i tomat eting det gjekk i! :)
Mandag ettemiddag møtte ej dei andre nordmenna igjen og vi tok toget oppover mot Hervey Bay. For tirsdag morgen var det klart for avreise til Fraser Island, verdas største sandøy. Vi ha booka oss inn på en todagers guida tur. Vi fekk en veldig morsom guide, Karl! Han va gal med monge gode historie og sjølvlaga dikt! ;) Men det gjorde turen veldig bra. Vi fekk bade i Lake McKenziee; nydelig heilt klar innsjø, vandre i regnskogen, køyre langs stranda, bade i champagne pools, bade i Eli Creek, studert eit båtvrak på land, nytt utsikta frå Indian Head, skubba bussen ut av sanden og køyrt på masse hompete sandveia. Kuult! :)

Sjøl om turen va litt charter prega, so fekk vi sett veldig masse og med maten servert var det ingen so klaga. :) Einaste negative va kulda, vi oppe frå nord ekje vande med å ha det kjølig om kvelden. So tru vi såg bra fine ut der vi kledde på oss alle klea vi hadde med i sekken!

Onsdag kveld var vi vel tilbake i Hervey Bay, og starta leitinga for korleis vi skulle kome oss sørover mot Brisbane og Surfers Paradise igjen. Ette å ha vurdert en fiskebåt nedover kysten med en kul/rar/spesiell fiskar, endte vi opp med å ta bussen til Brisbane og tog vidare derifrå til Surfers Paradise. Framme i Surfers vart vi ståande på gata ei stond. Vi ha nemlig ikkje noken plass å overnatte. I Surfers var det Uni Games, det vil seie at alle sportsgruppe frå alle Universitet i Australia var der-- dermed stappfullt! Men ette å ha spørt tilfeldige folk på gata og droppa innom alle motell/backpackerplassa/hostell/hotell i over en time, fann vi endelig eit lite søtt irsk motell. Neste gong skal vi ha bestilt jaffal en dag før! ;)
fredagen var planen å melde sej på surfe kurs, men ting teke alltid tid, berre det å få sej frokost teke looonge tid, og sia ej og cecilia måtte reise oppover mot Brisbane om ettemiddagen, vart det desverre ikkje noke surfing. Dessuten va ikkje bølgene og forholda heilt på topp. Men skal ikkje klage på en fin dag på stranda.....

I Brisbane gjekk ej og cecilia på en sushi bar med live jazz musikk. Meget sofistikert!
Det vart lite søvn den natta før vi måtte opp i 6-7 tida for å rekke toget til flyplassen.
Men turen var fantastisk sjøl om vi brukte dei neste dagane på å sove ut. Vi stod opp i 7 tida kvar dag for å vere med på masse aktiviteta, og kom oss aldri i seng før seint. :)